Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 29 септември 2009 г.

Venezia: watercity

Дали бих могъл да живея във Венеция? Или сърцето ме тегли към Лондон. И в двата града има вода... Едно е Н2O-то на Темза, друго средиземноморското. Но не водата ме привлича, имам чуството, че съм бил там, че съм познавал отдавна звука на Big Ben и белотата на Ponte di Rialto. Дали не съм бил лондончанин или гондолиер? Или просто телевизията, интернет и книгите правят света познаваме за нас, много преди да сме видели лично Tower Bridge или да сме пипнали Колоната с крилатия лъв във Венеция...

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG