Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 11 октомври 2009 г.

Срам ме е от българския футбол, футболистите не ги е срам от нищо



Срам ме е от българския национален отбор по футбол. Срам ме е от ФК "Левски". Срам ме е, че футболистите не ги е срам.

Всеки прави грешки, всеки губи битки, всеки понякога разочарова, но едно е да полагаш усилия и нещата да не се получават, друго е да не ти дреме на к*ра. След размазващия резултат Кипър - България 4:1, след поредните рухнали илюзии за Световното първенство по футбол догодина, за което отдавна беше ясно, че нашите футболисти не стават, след слабата игра на "Левски" и оправданията с кубански афери, след поредните псувни и нерви, след пропилените няколко пъти по 90 минути от живота ми, защо да продължавам да давам пари за билети за мачове - и на "Левски", и на националния отбор, защо да си губя времето пред телевизора, след като не виждам никакво желание за промяна? Подкрепях ги, въпреки загубите, доста време. Надявах се, че състоянието е моментно. Но явно не е така.

Как да викам "българи юнаци" и "Само "Левски", като нищо не ме кара да скоча на крака?

По-добре да играя на компютъра на Tetris или на Crazy chicken - ако изгубя играта, ще се ядосвам само на себе си.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG