Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

събота, 26 февруари 2011 г.

България не е Либия? Не е ли?!

снимка: БТА





Случилото се на мача Левски - ЦСКА е поредното BG безумие. Аз съм привърженик на Левски, но ако на стадиона има проблеми с фенове на ЦСКА, полицията да изведе само "проблемните", а не цялата публика... И какво са очаквали, като изтласкаха от “Георги Аспарухов” над 3000 червени привърженици? Че ще шлюпят спокойно семки на улицата или че седнат някъде да пият кафе, пейки песента на Веселин Маринов за родната полиция? Феновете бяха бесни и гневът им се изля по магазините и заведенията по бул. “Мадрид”. Кой е виновен за масовите безредици по улиците на София - феновете или полицията? Полицията трябваше да си даде сметка, че това ще се случи, трябваше да го предвиди. А не да се бият хора, да се трошат витрини и да гледаме в тв репортажи възгласи “Това не е Либия!”.
Не е ли? Къде е България - в Африка или в ЕС? Докога хората, които обитават останалите държави-членки ще живеят в един съюз, в който има ред и правила, а ние ще продължаваме да живеем в собствените си... лайна?!



Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG