Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 5 февруари 2012 г.

Когато те харесвам...





















Когато те харесвам,
искам да те харесвам
цялата.

Нощем,
докато заспивам във скута ти,
сутрин,
когато целуваш клепачите ми.

Ти знаеш, че те харесвам.
И те харесвам
цялата.

Седнала до мен
на затрупаната със сняг пейка,
прегърнала сърцето ми,
когато заедно слушаме мрака.

Харесвам те
цялата.

Сочните устни,
аромата на кожата,
синевата в очите ти
и вкуса на череши по устните.

Харесвах те цялата.
И никога не спрях
да те харесвам.

Дори когато онази вечер
взе любовта ми,
проста я на кухненската маса
и я направи на салата.
Гарнира и с не-любов
и няколко капки оцет.

Никога не престанах
да те харесвам.

Въпреки че последната Коледа
беше самотна.
И въпреки неизпратените смс-и,
които ти написах наум.

Харесвам те.
Обичам те.

Питам се само
дали и ти ме харесваш,
ако вече не ме обичаш...

И цял живот ли ще бъде така?

----
* текстът участва в любовния конкурс на EasyJet за 14-ти февруари

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG