Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

четвъртък, 19 април 2012 г.

Alone In The Dark




Не ми позволявай да остана в мрака.

Извади ме от нощта, 
в която ме дебнат лошите хора. 
Заведи ме в твоята нощ, 
където няма мрак и страх -
eкзистенциалния мрак 
на слепите за любовта ми, 
епикурейския страх 
на лакомите за целувките ми. 
Не го прави. 
Не ми позволявай да остана в мрака. 
Запали – като онази малкa наивница - 
кибритопродавачката - 
последната останала в кутията 
клечка кибрит. 

За мен. 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG