Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 13 май 2012 г.

Back to Berlin






















Отидох на Биркенщрасе
три дена преди да си отидеш.
Предпочете да живееш
без мен в друг град.
Въпреки многото снимки,
които направих за теб.
Въпреки че тротоарът пред ресторант “Османия”
помни стъпките ти.
Въпреки часовника на Потсдамер платц,
който спря заради нас.

Но аз не намразих Берлин.

Не са ми виновни
липите по Унтер ден Линден,
нито Бранденбургската врата,
нито кулата на Александер платц.
Сам съм си виновен.
Понеже позволих да ме нарани една снимка
от метростанцията на Биркеншрасе.
И то снимка,
на която теб те няма.

Но какъв е смисълът
да се завърна сам в Берлин?

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG