Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 14 ноември 2012 г.

Мила ми Венето (Марковска)



                                                                                           С извинение, по Ботев 


Мила ми Венето (Марковска),

Ти толкова много искаш да станеш конституционен съдия, че не те вълнува каква невероятна каша забърка в цялата държава. Ти не се интересуваш от честта на съдебната система, ти гледаш само себе си и тоя пост, който ще ти даде 9 години комфорт. Та 9 години мандат няма нито премиерът на републиката, нито главният прокурор. Само патриархът (Бог да го прости Максим!) e доживотен.
Ти, Венето (Марковска), ще влезеш в най-нова история на държавата като първия човек, сътворил гаф, който не е послушал съвета на министър-председателя да се оттегли. Ти искаш и в Конституционния съд да показваш червените си костюмчета, състоящи се от сако и пола. А помниш ли онази жена с голямата джувка? Нели Нешева, директор на Здравната каса, дето и тя обичаше за си показва костюмчетата, но подаде оставка.
Мила ми Венето (Марковска), не карай пак София и Брюксел да си говорят през медиите заради тебе. Не излагай и себе си, и държавата ни.  
Иди си в онази къщичка край морето, ако има такава.
Почивай си от тая шумотевица, дето предизвика по върховете на няколко власти – и законодателната, и съдебната, и изпълнителната. Защото нали знаеш - когато гръм удари, как ехото заглъхва.


14.11.2012
София

Аз 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG