Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 17 март 2013 г.

Не съм, не съм, не съм













Не съм спирал да пия вода от поточето -
онова горещо лято искаше да ме пресуши.
Не съм преставал да късам от сочните ябълки
в градината на безвремието.
Не съм знаел, че злата кралица
ги беше омагьосала измамно сочни и вкусни.
Не съм се отказвал да гледам слънцето,
без да ме е страх, че ще ослепея.
Не съм искал да бъда безсмъртен -
като паметниците на вкаменени хора.
Не съм стрелял по утрото с прашка -
хлапакът отдавна си мисли, че е пораснал.
Не съм заспивал седмици наред –
как мога да заспя, когато някой друг не спи.
Не съм се предавал на безнадеждното,
защото знам, че утре ще срещна надеждата.

Не съм спирал, не съм се отказвал,
не съм преставал да те обичам, обич моя.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG