Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

събота, 13 април 2013 г.

п[р]олет















Пролетта ме спаси от сивите утрини.
Каза ми, че е тук. И  аз й повярвах.
Само че облаци с рошави мутри
мислеха първия слънчев лъч за... виагра.

Пролетта ме ориса със знак по небето, 
взе ми сърцето – да го погали.
Само че нито аз, нито сърцето ми
имаме практика да сме продажници. 

Пролетта ме обрича на вдъхновение,
дава ми глътка от жива вода.
Колко наивно е въображението -
вижда във голия бряст - пролетта.

Пролетта ме беляза с червени лалета,
с дъх на уханна, новородена трева.
Вкъщи, във хола, насред паркета
се настани завчерапролетта.  

Пролетта ми донесе малък подарък –
вишнево клонче с 12 листа.
Някъде много на юг, на една пуста гара,
седнала, чака ме... любовта.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG