Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 24 април 2013 г.

Безпокой



















Ти ми влезе в безпокоя,
преобърна ми нощта.
Грабна ми луната, моята.
И ми обеща зора.

После бавно се затича
срещу мрака на деня.
Аз не знаех - да обичам ли
или просто да мълча.

Там, във края на леглото
още дреме силует.
Празно е сърцето, клетото,
то не може да брои до пет.

Пет неказани целувки,
пет прегръдки в полусън,
пет намачкани завивки,
в пет без пет те чакам вън.

Ти ми влезе в безпокоя 
и разби нощта във ден.
Аз се гмурнах във покоя ми
и задрямах там смутен.   

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG