Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 13 октомври 2013 г.

Ябълко златна




В памет на М.














Ябълко златна, защо не узря - 
в буря ли падна или те отнесе ламя?
Червей ли хищен в душата ти нежна 
се е загнездил? Гризе те, изглежда...
Няма ли кой тази нощ да те пази?
Вятърът идва на гневни талази...

Ябълко златна, искам и трябва да мога
твоята гибел нелепа да спра. Но, за Бога, 
падаш от клонката тънка. Почакай!
Моите длани те търсят във мрака.
Спъвам се в корени, падам без сили.
Гаснеш сред бурени, гниеш... Боли ли? 

Нощите брулят лицето ми. Вече те няма,
скрил те е някой в черната яма. 
Непоносима е тази задача - 
само със спомена вече да крача.
Твоето златно сърце там остана. 
В моето - още кърви тази рана...

Чаках със трепети твоята зрелост,
всички мечти да превърнеш във дело.
Зло те споходи, без свян те откъсна.
Страшно ли беше в добата късна?
Шепна отчаян: "Върни я, върни я!
Ще те надвия, проклета магия!" 

Ябълко златна, защо не узря?
Твоите сокове още горят. 
Беше листо от дървото свещено -
свежо и крехко, безумно зелено.
Ти тръгна нанякъде, а аз - не мога. 
Смъртта ли размята там призрачна тога?

май 1983 г.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG