Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 16 ноември 2014 г.

Поздравления за силната българска съботна вечер!












Радвам се, че най-после чета във facebook поздравления за Крисия, Хасан и Ибрахим за второто място на детската Евровизия. А не хейтърства, за това, че не са победили.
Радвам се, че чета текстове в подкрепа на Кубрат, който показа, че има огромен потенциал и тепърва ще гледаме победите му.
Радва ме подкрепата. А не песимизмът, както на Олимпиадата в Лондон, когато се изсипаха безсмислени укори и медийни заглавия като "Станка изпусна златото"... 
Не винаги побеждаваме, да. Но важното е дори, когато губим, да сме с достойнство и да знаем, че има нови предизвикателства в бъдещето, за които трябва да сме още по-силни.
Поздравления за силната българска съботна вечер!

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG