Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 18 февруари 2015 г.

Video book е вече тук

Тя е  руса. А тя - чернокоса. Той едва крепи в гърдите си...  едно разбито сърце.
Любовният триъгълник е в основата на първата българска видео книга “How 2 Break A Heart In 7 Days” („Как да разбиеш сърце за 7 дни“).  Според мен, в XXI век поезията може не само да се чете и слуша. Но и да се гледа. Защо само песните да имат клипове? Стиховете също могат да бъдат „филмирани“.
“How 2 Break A Heart In 7 Days” излиза на луксозно DVD, в което има и книжно тяло с всички текстове. Проектът съдържа 7 глави/серии, които са тематично свързани, и три бонус трака. 
Видео книгата е двуезичен проект, като всеки може да избере на какъв език да си я пусне: родният – български или международният – английски. 
Престои представянето и в Брюксел и в Лондон, където е снимана една от сериите.
Любовта понякога има три лица, но едно сърце…


Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG