Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 28 октомври 2015 г.

Всичко ще бъде наред
















Не се притеснявай, че изтръгна сърцето ми
заедно с аортата.
Всичко ще бъде наред.

Не покривай капките кръв в спалнята
със стари вестници.
Старите вестници само вятърът ги чете.
Но всичко ще бъде наред.

Не изпитвай угризения
за пропиление 2479 дни.
Всичко ще бъде наред.

Не се самонаранявай 
със счупения ми гребен.
Недей, моля те.
Защото всичко ще бъде наред.

Не слагай снимката му в рамката,
в която е била моята снимка.
Знам, всичко ще бъде наред.

Не разказвай на приятелите си за мен,
когато вече ме няма.
Така всичко ще бъде наред.

Не мога да ти кажа отсега
на кой облак ще се заселя.
Но не тъгувай излишно -
обещавам ти - всичко ще бъде наред.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG