Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

четвъртък, 26 май 2016 г.

Няма ли да се прибереш вкъщи?













Няма ли да се прибереш вкъщи?
Яйцата, които изпържих за закуска,
станаха на подметка.
Огледалото в банята
не иска да ме показва без теб –
стои през цялото време запотено
и облачно.

Няма ли да се прибереш вкъщи?
Не мога да изям сам
салата за двама, която приготвих за обяд.
Ризите ми лежат на канапето
неизгладени и сбръчкани –
гардеробът категорично отказва да ги приюти.

Няма ли да се прибереш вкъщи?
Взех хрупкаво китайско пиле за вечеря.
И ориз с бамбук и зеленчуци.
Кучето сигурно ще се уреди за пилешкото.
Но бамбукът няма да се услади
нито на него, нито на мен.

Няма ли да се прибереш вкъщи?
Чаршафите няма да ми позволят
да заспя сам за поредна нощ.
Една нощна пеперуда се нанесе в спалнята
и нищо чудно да покани и други –
на частно парти.

Знам, че няма как да се прибереш вкъщи.
Не защото няма таксита.
Не защото не помниш адреса.
Не защото нямам име.
А защото си фикция,
която видях, че вчера постна във фейсбук
пълен азбучен указател
на последните си 396 любови.

Зарежи го тоя указател!
Няма ли да се прибереш вкъщи?

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG