Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 7 ноември 2016 г.

Не разбрах











Не разбрах, че нощта си отиде в без десет.
Не разбрах, че след теб има мухъл и плесен.
Не, не разбрах.

Не разбрах, че сърцето ти сочно изстина.
Не разбрах как без него ще паля камината.
Не, не разбрах.

Не разбрах, чe отново ме чакаш на ъгъл.
Не разбрах аз ли съм лъгал.
Не, не разбрах.

Не разбрах, че за теб съм претоплена манджа.
Не разбрах, че съм станал петно на паважа.
Не, не разбрах.

Не разбрах как без теб ще живея.
Не разбрах колко време ще носиш жалейката.

Не разбрах.
Просто спях.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG