Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 21 декември 2016 г.

Знаците на съдбата












Преди 15-тина години бях продуцент на информационните програми в частната радиостанция НЕТ. Тогава измислих една инициатива, която няколко години по-късно, след като НЕТ престана да съществува, колеги от други медии копираха директно. Класацията "Българин на годината" - за обикновени хора, направили значими дела и помогнали на големи групи от групи от хора. През 2002 г, в първото й издание, в една от категориите спечели отец Иван от Нови хан, който току-що беше започнал да изгражда своя дом-убежище за хора в нужда. Днес 15-тина години по късно, в телевизионното предаване, на което сега съм продуцент, ще излъчим голямо коледно интервю със сина на отец Иван - отец Григорий. А тази вечер бях част от благотворителен концерт, който събираше дарения за дома в Нови хан. 
Ако има знаци на съдбата, това са те. Тези двама мъже вече 15-тина година не се отказват от делото си да помагат. И за щастие, има добри хора, които са готови да ги подкрепят, особено през зимата. 

Има знаци на съдбата. Трябва само да ги открием, ако искаме, да ги разчетем, ако искаме. И да се доверим на доброто. За щастие, по Коледа стават чудеса, а и не само тогава. Благотворителният концерт днес събра скромната, но от сърце сумa 1686 лв.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG