Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 26 февруари 2017 г.

Консерва












Мариновай тъгата ми
с 2 щипки сол
и няколко капки оцет.

Скоро няма да имам честта
да тъгувам oтново.
Сълзите, които изплаках по теб,
също стават за марината.

Тъгата е нещо лепкаво
и неприятно на пипане.
Без нужните подправки
няма да оцелее нито в буркан,
нито в бидон.

Мариновай тъгата ми.
Дано да не ти се налага да я сервираш
на неканени гости.
Идва пролет –
сезонът на пресните зеленчуци
и свежите емоции,
моя любов.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG