Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 5 март 2017 г.

Сестри

- Казвам се Елина Естрамадура. Бях на 15 години, когато ме убиха. Една седмица преди Коледа.
- Моето име е Лина Естрамадура. Нямах навършени 13, когато ме захвърлиха в храстите.
- Вместо подаръци, онази Коледа получихме по няколко удара с нож в гърдите.
- Догодина мама дали ще може да украси коледната елха самa?...


Една история за двойно убийство. По-стряскаща и по-мистериозна от “Туин Пийкс”. Kой уби сестрите Елина и Лина Естрамадура? Никой не знае какво точно се е случило. Само един овчар, може би.
“СЕСТРИ”.
Истината  идва. Понякога.  

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG