Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 8 декември 2017 г.

Новият ми сборник с разкази


Новият ми сборник с разкази "Мъжът, който се страхуваше да стане баща" излезе от печат (издателство Лексикон). Книгата вече може да бъде поръчана онлайн на сайта www.bard.bg, от понеделник (11.12.2017) е в книжарниците, а от вторник - на Коледния панаир на книгата в НДК. Там можете да ме намерите на 14-ти от 18.00 ч. и на 16-ти от 14.00 ч. Това са дните, в които можете да си вземете автограф. ;) 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG