Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 13 май 2018 г.

Любовта ми











  
Любовта ми – 
като клонка люляк,
като шепот, като вик.
Любовта ми – 
цвят на дюля,
смисълът в един-единствен миг.

Любовта ми – 
дъжд, измил лицето ти,
като утро, като пламък.
Любовта ми – 
скрила се в сърцето,
без в това да има драма.

Любовта ми – 
син синигер,
кацнал на прозореца в зори.
Любовта ми –
вечна книга,
бледа като ненаписан стих.

Любовта ми - 
блеснала в очите ти 
като стръкче нежна незабрава.
Любовта ми - 
тръгнала да скита...
Само любовта ти ме спасява – 

от плявата,
от славата,
от лилава крава,
от короната на жабата,
от изстинала жарава,
от забрава...

Само 
   тя
  ме                         
спасява. 



Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG