Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 8 юни 2018 г.

Never Give Up














Няма да се предам. 

Вълците са на входа.
В задния двор – неонацисти. 
Тролове дебнат за своя угода. 
Имам ли хапче за глисти?

Върколаци ми взимат мярката.
Добри жени - шият риза.
Боледувал съм едра шарка.
Няма нужда от епикриза. 

Утре ще срещна пак нарцисисти
и усмихнати лицемери.
Няма да се поддам на лъжите им.
Нямам такова намерение.

Вълците дебнат на входа. 
В кухнята плъзват предатели.
Недоверието е на мода.
Лесно забрави, че сме побратими.

Нямам нужда от незаслужена слава.  
Най-тъмно е преди да зазоряване.

Лесно е да нямаш съвест и срам...
Но тoзи път няма да се предам.


P.S. Всяка нощ сънувам ужасни кошмари.
Единственият начин да се спася от тях,
е като ги разкажа...

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG