Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 18 юли 2018 г.

ЛЯСТОВИЦА















Пита ме много дни
и нощи - 
какви са на цвят 
очите ми.

Нямаше как 
да ти отговоря,
защото никога 
не бях виждал огледало.

Попита ме 
миналото лято
колко години
ще те обичам.

Нямаше как 
да ти отговоря,
понеже ден година храни.
А ние стояхме все гладни за любов.

Попита ме,
преди да заминеш за Рим,
как да запазим 
Великата красота на Сорентино.

Нямаше как 
да ти отговоря,
защото побелялата ми брада
мълчеше многозначително. 

Попита ме една сутрин –
още преди да изгрее слънцето,
какво е сексът 
за мен.

Отговорих ти: “Лястовица”. 
Защото има поверие,
че да развалиш лястовиче гнездо
е грях.

Аз не бих сторил такъв грях.
Никога не бих разрушил гнездо.
Просто бих се скрил в него, 
моя любов.




Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG