Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 22 август 2018 г.

Само ти



















Само ти можеш да ме накараш да плача –

за изтичащи реки,
за недоносени изгреви,
за сънливи лалета,
за изпрани с дънките 20 лева,

за Великата красота на Сорентино,
за Изгубения град на спомените,
за диагностицирани шизофреници,
за блатото, в което изпуснах лицата ни,

за лятото, когато срещнахме в гората девствеността ни,
за прегорелите тиквени семки на верандата,
за клепоухата котка от Овча купел,
за лястовиците лековерни,

за изплакнатите с роса гроздови устни,
за клепачите зад слънчевите очила,
за зимата на 1996-та,
за Алисия Викандер.

Само ти можеш да ме накараш да плача.
Само ти.
И любовта ти.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG