Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 23 септември 2018 г.

На кратера на вулкана




















Бяло и синьо,
черни маслини.

Под снежния бюст на Артемида
препрочитам мита за Атлантида.

На кратера на вулкана –
незараснала рана
                               на коляното.

Изгревите пъстрокрили,
накацали по крайбрежните вили.

Залезите непокорни,
напук на ангината и на умората.

Изскърцаха небесните двери -
насред калдерата.
                                              
Слънцето се пробва да ме заговори.
Пият бира някакви хора...

Лодките отплаваха за Иа – 
направих си селфи насред една магия.

Нощите са все така горещи.
Нямаме нито кибрит, нито свещи.

И.. вече няма маслини.
Остана само споменът за Санторини.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG