Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 18 декември 2018 г.

HEART OF STONE


















Ако сърцето ми беше от камък,
камата от ласкателства,
с която се опитваше да го прободеш,
щеше да се счупи.

Ако сърцето ми беше от камък,
реките на твоя гняв –
змиевидни и лъкатушещи,
щяха да го заобиколят.

Ако сърцето ми беше от камък,
пъдпъдъци и крастави жаби
щяха да си вършат работата 
върху него.

Ако сърцето ми беше от камък,
нямаше да усетиш как кръвта му топла
те облива.
И заспиваш –
грозна и красива.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG