Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 13 януари 2019 г.

ЗАБРАНЕНИ СТИХОВЕ














Забранявам ти да четеш моите стихове.
Нямаш право да сричаш по моите срички.
Когато корабът потъва, плъховете
първи се спасяват – всичките.

Така и ти – мишка мъничка, гризлива
шумолиш нещо в моята спалня.
Не се тревожи – не си най-красивата,
нито си майката на Касандра. 

Нямаш право да ми словонареждаш.
Забранявам ти да ме римуваш.
Виж как паячето плете тънка прежда
в ъгъла – където ще презимува. 

Там, да ти кажа – зимуват и раците,
дъвчат снимките ти и чакат кукуво лято.
Зарежи ги тези твои мераци – 
да цункаш жабата с коронката – в блатото.

Забранявам ти да четеш моите стихове.
Нямаш право да сричаш по моите срички.
Цяла бутилка  истина в хола със тебе изпихме.
Знаеш ли лафа за птичките и пчеличките?

Нямаш право да ми мериш на кантар думите.
Забранявам ти да ме съгласуваш.
Я ми върни нощите пълнолунни
и забъркай яйцата, преди да е дошло чудото. 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG