Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 8 февруари 2019 г.

ПРЕДАЙ СЕ
















когато виждаш в сенките само „вчера”.
когато не намираш смисъл да целунеш нова зора,
когато сядаш да вечеряш със изневерите си,
когато не искаш да ме откриеш на другия край на света,

когато търсиш в очите ми само враг,
когато молиш птиците за капка жива вода,
когато ме подминаваш в подлезите немил-недраг,
когато депозираш в оказиона късчето свобода,

когато не сънуваш нищо друго – само мрак,
когато с приятелки напазаруваш 100 грама емоции,
когато изпуснеш короната си в трънака,
когато боядисаш в червило пороците си -

предай се
на любовта ми вечната,
неначената.

„любов” наречена,
но е много повече
от пет букви.

предай се.
предай се.

предай се.
предай се.

предай се,
моя любов! 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG