Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 18 март 2019 г.

Идва "Аз, Юда, споделям ви"








Поетът и мой приятел Иван Станчев обяви тези дни предстоящото издаване на новата му стихосбирка, която е с провокативното заглавие ,,Аз, Юда, споделям ви”.  
Иван Станчев е автор на няколко книги, сред които и стихосбирката ,"От икебана дървесата ги боли”, като по едноименното стихотворение беше създадена хитова поп песен на Деян и Бойко Неделчеви, а хоровото изпълнение на същия текст по музика на маестро Никола Вълчанов беше обявено във фейсбук като "Реквием за загиналите във Фукушима".
Иван Станчев планира ,,Аз, Юда, споделям ви” да излезе през тази пролет.
"Небето вижда и пише кой какво прави", твърди авторът и призовава: "Да се научим да възкръсваме!"






















Заедно с Иван Станчев и Деян Неделчев, по време на подговката на албума "Do Not Stop", който през януари излезе в Япония. 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG