Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 31 юли 2019 г.

Ако

























Ако знаех какво да направя,
щях да го направя.

За да няма съмнения и сенки в очите ти.
За да можеш всеки ден да надскачаш мечтите.

Да не плачеш, когато си тръгва луната.
Да не си броиш стотинките от заплатата.

За да целувам пак медоносните устни.
За да подържим в ръце щастието, преди да го пуснем.

Да не чуваме какво говорят за нас хората.
Да не чувстваме по пътя нагоре умора.

Ако знаех какво да направя,
щях да го направя...

Няма кой да ме спре да бъда герой.
Знаеш го – аз съм твой.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG