Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 4 август 2020 г.

С ЦЯЛАТА МИ ЛЮБОВ

 











Когато утрото се събуди,
когато влезем заедно в нов ден,
когато върнат се пеперудите,
когато гушне ме вик студен...

Когато маските са за другите,
когато споменът е вцепенен,
когато истина са заблудите,
когато никой не вярва в мен...

Когато паднат черти и граници,
когато полетът е отменен,
когато вече няма празници,
но всеки ден е Ден свещен...

...ще разбереш, че съм синът Христов -
с цялата ми любов.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG