Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 27 юни 2021 г.

S.O.S.

 









Не съм капитан на потъваща шхуна,
нито съм вятъра, дето надува платната.
Не съм този, дето измисля думите,
нито съм сянката – непознатата.

Не съм прабащата на слънцето,
нито съм влажна, уютна утроба.
Не съм черноземната къща на зрънцето,
нито съм кръстния знак върху гроба ти.

Не съм този, дето ще спаси душите ни,
не съм равносметката на вечността.
Нямаше кой да опише дните –
от рождеството – та чак до смъртта.

Нямам нотите на “Лунната соната”.
Затова ли вия пак срещу луната?

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG