Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 30 юли 2018 г.

Дъждовното лято на 2018-та



















Тогава дойде чумата по овцете,
а Пенка избяга зад граница.
Дъждът не успя да измие кръвта по ръцете ни.
Свърши се сиренето за баница.

Тогава не остана време за плаж –
риби изплуваха като удваници.
Дъждът беше просто безличен пейзаж,
страхът и смехът станаха навици.

Тогава те срещнах, не можех да дишам –
дъждът задушаваше многознайната ми уста.
Facebook-ът затъна във кишата...
Тогава започнаха първите 100 години на самота.

Тогава във локвите шарени се изгубих –
не различавах повече деня от нощта.
Настина, нямам предства за другите,
но аз се опитах на повърхността 
          да се задържа.

Тогава изгледах лятото как си отива,
загърното в моето старо сако от велур.
Не оказах на бурите никаква съпротива,
защото лятото беше един... каламбур.


Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG