Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 10 февруари 2017 г.

Какво бих направил за любовта














Попита ме една нощ –
малко преди да се прегърнем с възглавницата -
какво бих направил
за любовта.

Беше зима безлунна,
декорирана в заскрежени усмивки.

Беше средата на януари
и нямаше никакъв шанс за първото кокиче,
което прободе снега с белотата си.

Бях преживял най-тежкия ден
от няколко десетилетия насам.

Сутринта купих белоснежни рози.
По обед ги поднесох на една бездънна яма
на Централните софийски гробища... 

Попита ме една нощ –
когато падна шестия за тази година сняг,
какво бих направил
за любовта.

Бях толкова изтощен,
че не чувах дъха си.
Очите ми кафяви се състезаваха с луната –
кой пръв ще заспи.

Беше момент на внезапнa лудост –
опитах се да преброя на небето
всичките трилион трилиона звезди.
Но не успях -  
появиха се слоести облаци над София.

Попита ме една нощ –
докато си сипвах уиски, за да изпия тинктурата
мента, глог и валериан -
какво бих направил
за любовта.

Имах огромното желание да ти кажа
какво бих направил за любовта,
но устата ми беше пълна с жабясала вода
от тръбите на Топлофикация.

Попита ме една нощ –
какво бих направил
за любовта.

И точно когато щях да ти отговоря,
видях любовта ми да отключва входната ти врата.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG