Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 14 февруари 2017 г.

В леглото му















Знам, че си лягала при него
преди да срещнеш мен.
Но сега моето его
иска да те вземе в плен.

Но сега ти си моя -
докато срещнеш друг.
Засега аз съм героят -
ще те спася от вечен студ.

Ти си моята принцеса -
с износена зъбна коронка.
Ти, гугутката небесна,
кацнала на клона ми.

Aз съм твоят звездоносец -
засега, бейби, засега.
Ти си бурята русокоса,
дремеща сред росна трева.

Знам, че си лягала при него
преди да срещнеш мен.
Аз не се казвам Диего,
а пък ти не си Кармен.

Знам, че си лягала при него -
всяка нощ на кревата му леден.
Dammi il tuo cuore, ti prego.
Аз ще съм твоят последен.

(finita la comedia)

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG