Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

събота, 4 февруари 2017 г.

Пролетна приспивна песен












Ще положиш глава на сърцето ми,
както цъфнала клонка заспива през март.
Ще притихнем в прегръдките на пролетта –
като два минзухара – бездомници.

Ще ти разкажа за първия си работен ден
в магазина на спомените.
Ще чувам как дъхът ти се синхронизира с моя,
докато луната саботира сливането ни.

Ще погаля косите ти медоносни,
ще целувам синевата в очите ти.
Ще приспя сърцата ни – голи и боси.
И повече нищо няма да питам.

Ела при мен да те гушкам.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG