Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 20 януари 2012 г.

Сърдечно благодаря


















Сърдечно благодаря на всички, който дойдоха на премиерата на романа ми OMG снощи! Радвам се, че имам толкова много приятели ;)


Благодаря и за поздравленията, които получих:

- от Нова телевизия и г-жа Силва Зурлева

- от директора на Столичната библиотека г-н Михаил Белчев

- от Испанското посолство в София и временно управляващия Н. Пр. Луис Кановас дел Кастильо Муноз

- от министъра на културата г-н Вежди Рашидов

- от министър-председателя г-н Бойко Борисов.


Приятно четене на OMG!


Иво Тодоров

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG