Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 28 февруари 2012 г.

L.O.V.E.N.D.



















Толкова много те обичам,
че не знам какво ще стане,
когато спреш да ме целуваш,
когато ми завехнат раните.

Толкова много те обичам –
направо си нямам понятие
как ще минавам през дните ми,
нарамил чука и разпятието.

Толкова много те обичам,
че не мога да си представя
колко вода ще изплача,
облечен в тениска лилава.

Толкова много те обичам...
Звучеше ми невероятно,
че може любовта да изветрее -
като шише с парфюм познат.

Толкова много те обичам,
че не зная какво ще направя
когато звънна на несъществуващ номер
или някой ме прати по дяволите.

Толкова много те обичам –
и от сърце ти го казвам.
Обичам те до сърцебиене -
и дано да не е напразно.

Толкова много те обичам...
А ти обичаш ли ме?

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG