Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 2 октомври 2012 г.

Някой на вратата тропа
















Беше полунощ. И беше вчера -
времето на тъмните неща.
И, обременен от суеверията,
аз не можех да заспя в нощта.

Нещо лошо щеше да се случи.
Нещо страшно дебнеше във мрака...
Легнало до мен във хола, кучето
не очакваше от тъмното атака.

Нямаше трикраки таласъми,
нямаше и еднооки сови.
Изтощен от дългото безсъние,
виждах в сенките наоколо прокоба...

Нещо лошо щеше да се случи.
Нещо страшно дебнеше във мрака...
Стреснах се от нощното беззвучие -
някъде отвън щурче проплака.

P.S.
Но няма на нощта да се предам,
ще изкъртя на луната кинескопа.
Повече не искам да съм сам.
Някой на вратата тропа.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG