Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 16 декември 2013 г.

Без любовта














Не мога аз така
без твоята ръка
да търся светлина.
Без любовта.  
Лъжата е лъжа,
не вярваш във това.    
Без образ, без лица.   
Без любовта. 

Не знаех, че си ти -
останах без очи,
без думи и мечти.
Без любовта. 
Не спира да вали -
луната заслепи,
нощта наклевети.
Без любовта. 

Съня делим на три…
А ти ме разори.
Не млъквай, говори!
Без любовта. 
Не мога да заспя,
не мога да крещя.
Не вярвам в любовта.
Без любовта.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG