Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 22 юни 2015 г.

In Bruges


Отидох в Брюж,
за да се запозная с една плетачка на дантели.
Но врата на магазина беше в паяжини,
дантелите на витрината –  пожълтели,
а в съседната сладкарница
никой не беше чувал за плетачката
от цяло десетилетие.
Нямам представа защо тогава ми беше изпратила писмо по пощата,
с което ме канеше да я посетя в Брюж.

Отидох в Брюж,
за да се запозная с плетачка на дантели.
А срещнах теб на една моторна лодка за панорамна разходка.
Седеше срещу слънцето и косата ти приличаше на златиста дантела,
изплетена от най-изкусната майсторка на дантели в Брюж.
Мощната лодка разплискваше водата в канала
и няколко хладни капки паднаха
на бялата като абанос кожа на ръката ти.
Подадох ти салфетка,  която остана в джоба ми
от едно кафене на площада.
Ти ми благодари, но даже не се усмихна
и продължи да снимаш с телефона си
майката лебед и нейните грозни патета,
които преминаха плавно покрай лодката.

Отидох в Брюж,
за да се запозная с една плетачка на дантели.
Но  намерих сувенирен магазин с огромно подземие,
откъдето си купих 47 бири по 330 мл.
И до ден днешен си пия от тях в хола в София.

За какво отидох всъщност в Брюж?





Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG