Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 18 октомври 2015 г.

най-тъмното утро на света















утре ще целуваш
него вместо мен.
но днес ми кажи,
че аз съм царят на целувките.

утре ще готвиш
на него вместо на мен.
но сега ми направи
бъркани яйца.

утре ще завиваш
него вместо мен.
но я ме завий
за лека нощ.

утре ще намеря
бележка на хладилника.
но това ще се случи утре.
имаме още 8 часа.

утре ще съм твоята
предишна любов.
но утре, чак утре.
лягай. и гаси лампата.

.................................

как ще има утре,
като съм сънувал -
и яйцата, и целувките,
и лампата. и любовта ти.

тъмно е.
тъмно утро.
най-тъмното утро
на света.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG