Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 5 март 2017 г.

Can You Hear Me Now?














Можеш ли да ме чуеш,
докато тълпата крещи под прозореца,
че иска сърцето ми
да бъде линчувано,
защото те целуна?

Можеш ли да ме чуеш,
когато стъпките на тих убиец
чертаят в стаята съдбовен кръг
около шията ми –
изгоряла от лятното слънце
по Discovery Channel?

Можеш ли да ме чуеш –
как изричам името ти плахо –
като мартенски нощен дъжд,
който се страхува да не премине
в сняг?

Можеш ли да ме чуеш?
Защото твоята паник атака
е на път да провали сливането ни -
само когато сме двамата,
денят се ражда сутрин в очите ти,
за да умре привечер в спялнята...

Можеш ли да ме чуеш?
Опитвам се да ти прошепна,
че те обичам.






Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG