Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 29 октомври 2017 г.

bro
















Помниш ли, братле,
деня, в който навършихме 17?
Пролетният дъжд миришеше
на дъвка и снощен коняк.
Тогава мечтаехме света,
но светът не го знаеше още.

Помниш ли, братленце,
утрото, когато с дипломи за висше
в джоба на протритите костюми,
минахме през вратата на живота,
а животът се правеше,
че не ни вижда?

Помниш ли, брато,
как изкачихме всички познати
и непознати върхове -
без кислородни апарати?
Без кеш и без кредитни карти.

Планините на изпитанията
ни направиха мазоли –
най-вече по езиците свободомислещи.
Когато идваше болката,
ние не бягахме.
Бягаме само от дъжда
на злословието.

Помниш ли, брат ми,
как разбрахме, че остаряваме?
Когато в една синекрила утрин
ученици ни отстъпиха местата си в трамвая.
Трамваят се разтресе –
не от неравните релси,
а от равносметката,
че животът ни изтича между релсите.

Помниш ли, бро,
вчерашното парти
в бара на спомените?
Не те познах.
Но ти ме позна.
Ти си онова 17-годишно момче.
Аз съм белобрад очилатко,
който едва си спомня, че е бил на 17,
бро.

Здравей, братле!
Благодаря ти, че през цялото време
беше до мен.
Без тебе, братленце,
нямаше да има планини и върхове.
Нямаше да има спомена
за едно усмихнато момчешко лице,
брат ми.
Нямаше да има мен,
бро.


Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG