Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 19 декември 2017 г.

Jealousy















Видях светлина в небето
и си помислих, че е падаща звезда.
Пожелах си любовта ти 
да се върне при мен.

Видях светлина в небето.
Но не беше падаща звезда,
а преминаващ 
самолет.

Помислих, че ти си в него 
и пристигаш при мен - 
от далечната страна на миналото,
през океаните на мъката
и континентите на болката,
през спомена за любовта ти - 
въпреки белезите от нея върху кожата ми.

Видях светлина в небето,
но не беше и самолет.
Някаква оптическа измама
в уморените очи
ми даде напразни надежди.

Видях снощи,
че прозорецът ти свети.
Вътре имаше двама.
Вторият не бях аз. 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG