Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 5 август 2019 г.

ЛЮБОВ МОЯ В ЦВЯТ ЗЕЛЕН














Любов моя, в цвят зелен,
мислиш ли си днес за мен?

Кой ще целува очите зелени –
пролетни, необременени?

Къде остана зелената рокля,
която всяка нощ вълните мокреха?

Помниш ли зелените стълби на Маракеш –
там останахме без кредитните карти и без кеш.

Сънуваш ли на Триполи Зеления площад?
Ти си, мила моя, моя рай и моя ад.

Любов моя, в цвят зелен,
ти си тъмната гора. А аз ранен елен.

Любов моя, в цвят зелен,
ти си равнина, аз - хълмът заскрежен.

Любов моя, в цвят зелен,
ти си цъфналата ябълка, аз - лист употребен.

Любов моя, в цвят зелен,
ти си сянката, аз - двор усамотен.

Любов моя, в цвят зелен,
Ти нощта си, аз съм ден.

В ден зелен -
в калта съм повален.

Любов моя, в цвят зелен - като магия.
Аз съм внукът на Св. Илия.


Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG