Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

четвъртък, 19 юни 2008 г.

“De puta madre” на европейско турне

Новият ми сборник с разкази “De puta madre” ще бъде представен в някои от най-големите европейски столици през това лято. Книгата беше издадена преди два месеца от издателство Ciela и съдържа 30 кратки истории. Европейското “турне” на “De puta madre” започна на 12 юни в Будапеща, а на 30 юни книгата ще има премиера и пред нашите сънародници в Берлин. Събитието се организира със съдействието на българските културни институти в тези столици. Желанието ми е книгата да намери читатели сред българите, които учат и работят в страните членки на Европейския съюз. Следващите европейски столици от “турнето” на “De puta madre” планирам да бъдат Прага, Виена, Брюксел, Париж и Мадрид. Противно на общата представа, че фразата “de puta madre” e псувня, на жаргон репликата означава “суперско”, “готино”, “привлекателно”. Затова доста от историите в книгата са адресирани към по-младата читателска аудитория. Разказите са по истински случаи. “De puta madre” може да бъде намерена и във всички онлайн книжарници.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG