Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 26 декември 2012 г.

двама




Твоето сърце
е и моето.
Твоята сърдечна болка
е и моя.
И каквото усещаш –
го усещам и аз:
Ако в окото ти влезе песъчинка,
и моето се насълзява.
Ако те мъчи жажда,
и аз искам да пия.
Ако оставаш без дъх,
и аз не мога да дишам.
Ако умираш в тъмната гора на миналото ни,
и аз ще те последвам.
Ние имаме различни имена,
но едно сърце.
Пулсирай, сърце,
пулсирай за двама.

Защото, ако единия от нас го няма,
повече няма да има
двама. 






Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG