Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 4 януари 2013 г.

Защо ни лъжат за ЧНГ?














Колко бързо свърши новогодишният купон! Ходихме до Лондон и  даже се върнахме. И като се върнахме – бързо ни погълна БГ информационното блато. Дюни, пясъци, новогодишни приветствия, библиотеки, скалисти планини...
Новогодишното приветствие на българския президент Росен  Плевнелиев го пропуснах, понеже бях сред 250-те хиляди на Темза, които чакаха фойерверките на Лондон Ай. И после като влязох в нета, разбрах, че някой е подхлъзнал държавния ни глава. Показали планински  изглед от Аспен в американския щат Колородо наместо кадър от родния планински курорт Пампорово.  
И така гафът стана тема-дъвка вече четвърти ден.  В социалните мрежи е пълно с  коментари за това чия грешка е това, толкова ли в президентската администрация никой не познава българските планини или някой в БНТ-то, където били монтирали видеото, е проспал някога задължителното ОТК...
А обръщението си е хитово, спор няма. Нищо лично, но според мен президентът мънка. Седи като първокласник с ръце на колената. Видеото уж било снимано в библиотеката на Софийския университет, но е толкова тъмно, че ми прилича повече на хобитската къщичка на Билбо Бегинс. Защо - ток ли пестят, или трябва да изглежда по-домашно и задушевно? Но това не Коледа, а Нова година! Интериорът наистина библиотека ли е или фототапет? И защо ползват крадени снимки от нета, след като БНТ-то има толкова богат видео архив от какви ли не кадри.
Но хайде, да оставим настрана всичко това. След тридневно  мълчания на президентската администрация и на пресцентъра на президента Плевнелиев, снощи внезапно ни съобщиха, че била уволнена служителката на „Балкантурист”, която по грешка била качила в сайта на фирмата снимка от Аспен вместо от Пампорово. Но защо някаква жена отнася всичко? Не тя е монтирало видеото на държавния глава. В интернет има какво ли не, но не на всичко трябва да се вярва – който копва пиксове  от там, първо трябва да убеден че това е точният обект, а после би трябвало да плати авторско право за фотоса. И защо зарази гаф на президентската администрация уволняват служителка в частна фирма? Балкантурист към президента ли е?
Според мен обаче пак ни лъжат. Понеже не ни казват името на виновницата за снимката, аз силно се съмняват, че изобщо има такава жена. Никой не е уволнен. Просто ни пускат следновогодишен дим, за да замажат глупавия монтаж на президентското видео. А първи април е още далече.  

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG