Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 8 януари 2013 г.

Аз съм наемен убиец












Аз съм убиец.
Аз съм наемен убиец на дните ми.
И като чакам задъхано да стане утре,
убивам днешния ден.
Чакам да дойде пролетта.
Да стане топло.
Да изляза по тениска.
Чакам кафенетата да сложат масите отвън.
Да дойде лятната ваканция.
Да отида на планина, море и в Лондон
(не че не ходя в Лондон и през зимата).
Чакам.
Чакам да стане утре.
Другата седмица.
Другия месец.
И не усещам вкуса на днешния ден.
Кой ще ме научи да живея тук и сега?
И да спра да извършвам убийствата,
които сам си поръчвам.


Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG